tisdag 22 juli 2014

Tacksamhet, Tillit

 Circle of Light!
Utvecklingsgruppen som startar 24 Augusti.
Jag är otroligt ödmjukt tacksam över att så många visat intresse.
När jag planerade den här gruppen tänkte jag att vi blir kanske 10 stycken, snabbt hade 10 anmält sig. 
Jag satte inte någon gräns utan lämnade dörren öppen tom 30 Juni.
Dom som ska komma kommer.
Jag har full tillit.
Att ha tillit är för mig viktigt, tillit till en högre större intelligens.
Att inte i rädsla begränsa mig.
Nu är vi 24 <3
Spännande! 
Tack! 
För er tillit <3

Jag har från början haft den här tilliten.
Det som är meningen sker.
Försöker jag gå emot flödet är det som att gå i motvind.
Jag har valt att följa flödet.
När jag blev tillfrågad att hålla yogagrupper fanns det inte på min karta. 
Men frågan kom. 
Jag skulle i rädsla kunna säga nej och stoppa, gå kvar i min trygga trånga form.
Jag valde att säga Ja! 
Det är jag tacksam för!
I början var vi 5-6 personer i gruppen, perfekt-tack!
Vi utvecklades!
Mitt mål har hela tiden varit att möta individen.
Att lyssna in gruppen för att tillsammans utvecklas.
Ryktet spreds fler ville prova, tack! 
Jag var redo!
Det blev 2 grupper som blev 3 grupper...utökades till 4 grupper slutligen 5 grupper, tack!
Allt kommer när tiden är mogen.
Jag har hela tiden haft öppna grupper tillit till att grupperna blir rätt!
Aldrig fokus på antal. 
Dörren har hela tiden varit öppen för utveckling.
När jag tog beslut att stänga ner söndagsgruppen trappades gruppen naturligt ner.
Intressant hur enkelt saker blir när vi inte kämpar i motvind.
Tiden var mogen för något mer.
Som sagt att möta varje grupp, varje individ där dom står har varit mitt mål. 
Att en högre makt vet, en högre makt styr, en intelligens.
Jag är tillgänglig. 
Jag är bara en förmedlare av energi. 
En länk, en kanal. 
Alla har tillgång om vi vågar öppna upp vårt hjärta.
Genom hjärtat ha tillit till oss själva.
Att lyssna på sin egen inre röst.
Sitt eget sunda förnuft.
Lyssna, lita på sin intuition.
Det är det denna grupp Circle of Light handlar om!
Att stå i sitt eget ljus sin cirkel av ljus.
Städa bort sådant som stör den egna frekvensen.
Nå en högre medvetenhet.
Lära känna sin egen energi.
Att det är just ni som anmält er är rätt. 
Som sagt väljer vi att lyssna hör vi vägledningen.
Att tillsammans lysa upp i Circle of Light!


 VÄLKOMNA <3
Namaste Monica


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar