fredag 26 september 2014

Din egen inneboende Kraft


Jag har fått så otroligt mycket respons från utvecklingsgruppen-Circle of Light!
Så oerhört tacksam, tacksam framför allt eftersom att ALLA HAR KRAFTEN....ATT LYSSNA TILL SITT EGET HJÄRTA!
Det är det allt handlar om medvetenheten om sin egen inneboende Själs Styrka&Kraft!
Vi ger så ofta bort kraften genom att inte tro på oss själva!
Lägger all kraft på yttre attribut...pga att vi lever i en materiell värld där det är tingen som värderas inte människan!
Så att så många medvetet valt att återknyta till Sin egen Sanning!
Sin egen sanna identitet!
Är för mig en enorm glädje!
Att se folk utvecklas!
Höra Aha...!!!
Bitar som faller på plats, och jag lägger dom själv!
Medvetet, tryggt, lugnt!
Slutar rusa, jaga efter något som jag hela tiden haft med mig...MIG Själv!!
Att våga bekräfta sig själv!
Min Själ Mitt Hjärta som verkligen har mina svar!
Inte massa omskrivningar, redigeringar för att det ska passa lyssnaren!
När lyssnaren är jag själv!
Att se denna utvecklingen, medvetenheten, glädjen, lyskraften!! Är enorm <3
Att se människor hitta hem och tillåta sig bo skönt, tryggt, bekvämt!
Från mitt hjärta till ert hjärta <3
TACK!!
Namaste Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar