söndag 18 oktober 2015

En kombination av Yoga och Ridning



Jag har stor erfarenhet av både yoga och ridning
Yogat i ca 18 år och ridit i nästan hela mitt liv 
När jag själv började med yoga blev min ridning helt annorlunda
Det som påverkas är bla
  • Flexibiliteten
  • Koordinationen
  • Balansen
  • Andningen
  • Närvaron
  • Kommunikationen

    Att gå direkt från yogan till din häst och direkt få känna av resultatet
    Yoga ca 1 timme-med mig   
    Ridning ca 1 timme-med Matilda
    Matilda som är uppväxt med hästar började rida akademiskt som 9-åring rider fortfarande
    Hon har utövat yoga i många år och har nu Yinyoga för ungdomar
    Matilda är otroligt lugn ser både häst och ryttare hon använder sig av sin Intuitio, hon arbetar idag delvis som djurkommunikatör

    • Söndagen 10 Januari ca 10.00-12.00 
    • Max 4 ekipage
    • Kostnad 500:-/ekipage
    • Naturligtvis är målet att du har med din egna häst
    • Plats är hemma hos mig eftersom jag har både yogalokal och plats för din häst

    Varmt Välkomna! Monica & Matilda
    Har du frågor eller vill boka plats
    Monica 0738231103 eller Matilda 0708-922372

    Inga kommentarer:

    Skicka en kommentar