tisdag 20 oktober 2015

Yoga


 

Jag har precis kommit hem från kvällens yinyogapass. 
Helt galet, det är verkligen knökafullt
Som jag brukar säga finns det hjärterum finns det...så är det verkligen.
Detta har gjort att jag börjat fundera....så efter juluppehållet tänkte jag köra yinyoga på Fredagar 15.00-16.30 det blir en bra avslutning på veckan innan det dags för helg.
Det blir även yinyoga/restorative på Onsdagar 9.00-10.30
Missa inte att Matilda har yinyoga för ungdomar på Onsdagar 19.00


  • Tisdag 15.00 yin/flödesyoga i Hästveda
  • Tisdag 18.30 yinyoga i Norra Sandby
  • Onsdag 9.00 yinyoga/restorative hemma hos mig
  • Onsdag 19.00 yinyoga för ungdomar med Matilda
  • Torsdag 19.00 yin/flödesyoga i Norra Sandby
  • Fredag 15.00 yinyoga hemma hos mig

Detta innebär att meditationen onsdag morgon går bort ersätts med  yinyoga/restorative som är väldigt lugn yoga med mycket kuddar & stöd bra om man har mycket spänningar & stress.
Yinyogapasset fredag morgon flyttas till fredag eftermiddag.

Namaste Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar