söndag 30 augusti 2015

Healingutbildning 31/10-1/11

Nu är det dags för Healingutbildning
Jag har lång erfarenhet med många utbildningar bakom mig. Det är inte tekniker jag vill lära ut, utan förmågan att lyssna individuellt.
Det handlar om att inte begränsa sig själv, utan att du vågar lita på det du intuitivt får till dig. Att verkligen stå stark i ditt eget flöde och kraft. 
Alla är unika och får information förmedlat till sig på olika sätt, vilket vi kommer att träna på i två dagar. 
Miljön som vi tränar i är lugn & trygg.

Jag själv är en person som gärna vill veta allt, men samtidigt är det otroligt viktigt att stå fast vid sin egen sanning. Det är så lätt att tro på andra men att tvivla på sig själv. 
Den här Healingutbildningen handlar just om det, att tro på sig själv.
Dig själv
Få Träna i massor
Lyssna
Uppleva

Känns det rätt för dig? Då är du varmt välkommen
Vi är hemma hos mig
Kaffe, te, frukt & fika ingår, ta med din egen lunch
Max 6 personer
9.30-16.00 båda dagarna
Kostnad är 2500:- 
Anmäl dig till mig på 0738231103 eller ljusglantan@gmail.com 
Hoppas vi ses Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar